Search

הנהג לשעבר של יאיר נתניהו ישלם לו 30 אלף שקל ויתנצל - TheMarker

הנהג לשעבר של יאיר נתניהו ישלם לו 30 אלף שקל ויתנצל - TheMarker

רועי רוזן, הנהג לשעבר של יאיר נתניהו, חתם היום (א') על הסכם פשרה ולפיו הוא ישלם ליאיר נתניהו סכום של 30 אלף שקל. נתניהו תבע את נהגו באמצעות בא כוחו עו"ד עמית חדד על סך מיליון שקל, בגין פגיעה בפרטיות ובשל לשון הרע. הנהג הקליט את נתניהו וחבריו בשנת 2015 כשנסעו יחד לבילוי משותף במועדוני חשפנות בתל אביב לכאורה, ברכב שרד במימון המדינה.

לפי ההקלטה, לא רק נהג ומאבטח היו ברכב אלא גם חבריו של נתניהו, רומן אברמוב וניר מימון, בנו של איש העסקים קובי מימון ובעלי מאגר הגז תמר ולוויתן.

עוד כתבות בנושא

בהסכם שהוגש לאישורו של בית המשפט השלום בתל אביב, נכתב כי רוזן לא יודה בחוב או בנזק כלפי נתניהו, אך על מנת להביא לסילוק מלא של התביעה או כל דרישה של נתניהו או מי מטעמו, ישלם רוזן סכום של 30 אלף שקל.

בנוסף הסכים רוזן להתנצל בפני נתניהו לפי הנוסח הבא: "במסגרת עבודתי כנהג שהסיע את יאיר נתניהו, הקלטתי חילופי דברים שנאמרו ברכב. לא עשיתי זאת בכוונה לפגוע ביאיר נתניהו, שככלל התנהג אליי בחברות ובכבוד, ואני מצטער על הפגיעה שנגרמה לו בשל פרסום הדברים ובשל התחושה שנפרץ המרחב הפרטי שלו".

אבא שלי, אבא שלך, 400 שקל

לפי התחקיר ששודר בחדשות 12, יאיר נתניהו וניר מימון, בנו של קובי מימון, הסתובבו באחד הלילות בין מועדוני חשפנות ברחוב המסגר בתל אביב, כשהם מלווים בנהג ובמאבטחים ששוכרת המדינה. במהלך אחת הנסיעות הוקלט נתניהו אומר למימון לכאורה בבדיחות דעת:   

"אחי אתה חייב לפרגן לי. אבא שלי עשה לאבא שלך אחלה עסקה. נלחם בכנסת בשביל זה, אחי", והמשיך: "אבא שלי סידר לך עכשיו 20 מיליארד דולר, ואתה לא יכול לפרגן לי ב-400 שקל?

"הסידור" שאליו מתכוון נתניהו הבן הוא מתווה הגז שנדון באותם ימים בין ממשלת נתניהו לבין מונופול הגז הטבעי של מאגר תמר, שבו מחזיקות דלק, נובל אנרג'י וקבוצת ישראמקו - שעם בעליה נמנה קובי מימון.

הכוונה היא להחלטתו השנויה במחלוקת של נתניהו שלא להטיל פיקוח על מחיר הגז הטבעי המונופוליסטי במשק – אף שמשמעות ההחלטה היא גביית מיליארדי שקלים עודפים מכיסם של ציבור צרכני החשמל בישראל.

במהלך ההקלטה נשמע גם קולו של רומן אברמוב, חברו של נתניהו הבן - ולימים נציגו של המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר בישראל. 

במהלך הנסיעה שהוקלטה ברכב השרד עם המאבטחים נשמע אברמוב אומר: "שלא תצא השיחה הזאת בחוץ. אלוהים ישמור". מההקלטה עולה כי מאבטחי נתניהו הבן הורידו את מימון בבית אביו ברחוב רוטשילד 30 בתל אביב, ואילו נתניהו ואברמוב ירדו במלון רויאל ביץ' - שם החזיק פאקר בדירה ששימשה לפי החשד את נתניהו הבן.

יאיר נתניהו מסר בזמנו בתגובה: "בשיחה לילית, תחת השפעת אלכוהול, אמרתי דברי הבל על נשים ודברי הבל אחרים שמוטב שלא היו נאמרים. הדברים אינם מייצגים את מי שאני, את הערכים עליהם חונכתי ואת מה שאני מאמין בו. אני מצר על הדברים ומתנצל אם מישהו נפגע מהם. הדברים שאמרתי למימון היו בגדר בדיחה לא מוצלחת והסתלבטות עליו, וכל בר דעת מבין זאת. מעולם לא התעניינתי בנושא מתווה הגז ולא היה לי שום מושג לגבי פרטיו".



2019-11-03 11:29:20Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJ2h0dHBzOi8vd3d3LnRoZW1hcmtlci5jb20vbGF3LzEuODA2ODcwMtIBK2h0dHBzOi8vd3d3LnRoZW1hcmtlci5jb20vYW1wL2xhdy8xLjgwNjg3MDI?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "הנהג לשעבר של יאיר נתניהו ישלם לו 30 אלף שקל ויתנצל - TheMarker"

Post a Comment

Powered by Blogger.