Search

הסערה שוב כאן: הצפות בחיפה, שיבושים ברכבות - גלובס

הסערה שוב כאן: הצפות בחיפה, שיבושים ברכבות - גלובס

בשעות האחרונות יורדים גשמים חזקים באזור הצפון, שגורמים להצפות ולשיבושי תנועה. רכבת ישראל הודיעה כי בשל הגשמים העזים היורדים בשעה זו באזור חיפה הוצפה המסילה במספר מוקדים באזור תחנת חיפה מרכז השמונה, ותנועת הרכבות מצפון לתחנה זו הופסקה באופן זמני. לפי שעה הרכבות בקווים חיפה-כרמיאל; חיפה-בית שאן; באר שבע-נהריה ומודיעין-נהריה, תחלנה ותסיימנה את נסיעתן מכיוון דרום בתחנת חיפה מרכז השמונה. ברכבת פועלים כעת לנקז את המים מהמסילות ולחדש את תנועת הרכבות בהקדם.

בנוסף, בעיר עכו נחסמו לתנועה מספר כבישים במסגרת ההיערכות להצפות, וגם בעיר צפת מדווחים על גשמים עזים שיורדים מאז שעות הלילה. נכון לעכשיו לא נרשמו שם אירועי הצפות חריגים.

בשירות המטאורולוגי פרסמו אתמול התראה מוקדמת על הצפות במרכז מישור החוף, בשפלה ובדר' מישור החוף מהיום ב-11:00 עד שבת ב-08:00. כמות הגשם הצפויה הינה 100 עד 150 מ"מ. בנוסף, צופים בשירות המטאורולוגי הצפות בצפון מישור החוף מהיום ועד מחר בשעות הערב, כשגם שם כמות הגשם הצפויה היא 100 עד 150 מ"מ.

ברשות המים מוסרים כי מפלס הכנרת נמדד הבוקר על 211.33-, עלייה של ס"מ אחד ביממה, אך לאור הגשמים הרבים העלייה צפויה להימשך לאורך היום. לכינרת מלאה חסרים עוד 2.53 מטר.



2020-01-08 09:02:18Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiOWh0dHBzOi8vd3d3Lmdsb2Jlcy5jby5pbC9uZXdzL2FydGljbGUuYXNweD9kaWQ9MTAwMTMxNDA0NtIBAA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "הסערה שוב כאן: הצפות בחיפה, שיבושים ברכבות - גלובס"

Post a Comment

Powered by Blogger.