חדשות מתפרצות
משרד הבריאות ומשרד החוץ הודיעו כי נוסעת ישראלית נוספת על ספינת הקורונה "דיימונד פרינסס" אובחנה עם הנגיף הקטלני. הנוסעת הורדה לפני זמן קצר מהספינה. עד כה אובחנו שלושה ישראלים שנדבקו בנגיף הקטלני על הספינה.
מעריב אונליין 20:31 16/02/2020
2020-02-16 18:31:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiNWh0dHBzOi8vd3d3Lm1hYXJpdi5jby5pbC9icmVha2luZy1uZXdzL0FydGljbGUtNzQ4NTQw0gEA?oc=5
קרא עוד >>>>
Bagikan Berita Ini
0 Response to "משרד הבריאות: נוסעת ישראלית נוספת על ספינת הקורונה נדבקה בנגיף - מעריב"
Post a Comment