Search

הכל כשורה: נוצר קשר עם שני הצעירים שנעדרו בצפון - סרוגים

הכל כשורה: נוצר קשר עם שני הצעירים שנעדרו בצפון - סרוגים

אחרי שעות: אותרו שני הצעירים שנעלמו במים

  ארכיון. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: נתי שוחט/ פלאש90)

שני צעירים שנעדרו מאז אמש, נמצאו ובמהלך הלילה נוצר עימם קשר, עדכן דובר המשטרה. קודם לכן, הוקפצו כוחות משטרה והצלה הוזעקו  לנחל הירדן, בעקבות דיווח על העלמותם של השניים.

מפרטים שנמסרו למשטרה עולה כי השניים נראו בתחילה על קייק סמוך ל'גשר יעקב 'ומאז נעלמו עקבותיהם. לאחר חיפושים נרחבים בניסיון לאתרם – הם נמצאו ללא פגע.

בני המשפחה של הצעירים, בחורי ישיבה חרדים, עודכנו והגיעו לנחל בניסיון לסייע בחיפושים הנרחבים המתבצעים על ידי המשטרה, זק"א ומתנדבים נוספים. גם הניסיונות לחייג למכשירי הסלולרי שלהם לא צלח, לאחר שהמכשירים כבו. במשפחה הייתה אנחת רווחה כי השניים הצליחו לצאת מהנחל וליצור קשר.

מארגון זק"א נמסר: "במוקד זק"א התקבלה קריאה  לפנות בוקר  על 2  בחורי ישיבה כבני 18, שנעדרים ונראו אתמול בשעה 18:00 עם קייק ליד גשר בנות יעקב לכיון הכנרת ומאז נותק הקשר איתם, למקום הוזנקו משטרת ישראל ויחידת החילוץ ומבצעים חיפושים  נרחבים במקום".



2019-08-27 07:30:07Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi5wFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzY4MDY0LSVENyU5NyVENyVBOSVENyVBOS0lRDclOUMlRDclOTclRDclOTklRDclOTklRDclOTQlRDclOUQtJUQ3JUE5JUQ3JUEwJUQ3JTk5LSVENyVBNiVENyVBMiVENyU5OSVENyVBOCVENyU5OSVENyU5RC0lRDclQTAlRDclOUIlRDclQTAlRDclQTElRDclOTUtJUQ3JTlDJUQ3JTlFJUQ3JTk5JUQ3JTlELSVENyVBMiVENyU5RC0lRDclQTclRDclOTklRDclOTDSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "הכל כשורה: נוצר קשר עם שני הצעירים שנעדרו בצפון - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.