Search

דנית גרינברג בצעד חריג: "הקליניקה כרגע לא בפעילות" - מעריב

דנית גרינברג בצעד חריג: "הקליניקה כרגע לא בפעילות" - מעריב

רק שבועיים עברו מאז דנית גרינברג ואליאב אוזן נפרדו מתחת למדרגות הרבנות. בעוד אליאב התחדש בשלושה קעקועים וגזרה לוהטת, דנית מספקת לנו בשורות פחות משמחות.

דנית שיתפה בפוסט באינסטגרם: "ניסיתי במשך חודשים לא להביא את הפן האישי בחיים שלי לתוך הפן העסקי - הקליניקה, הבייבי שלי .אבל לצערי יש דברים שאין לי שליטה עליהם. אני מודיעה כאן מכיוון שאין לי דרך להגיע לכל אחד מכם באופן אישי - הקליניקה יצאה להפסקה וכרגע לא בפעילות. אני בטוחה שנחזור בהקדם האפשרי וכמובן שאעדכן על כך".

הזוג שהכיר בבית האח הגדול וחווה עליות ומורדות לאורך השהות בבית, החזיק קשר יציב של חמש שנים. בחודשים האחרונים התבשרנו כי הזוג, שחלק יחדיו את הקליניקה המשותפת, החליט לפרק את הקשר ולהתגרש. ככל הנראה הנתק בין השניים מוחלט ונראה כי אינם מסוגלים לנהל את העסק המשותף.



2019-09-11 09:56:09Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiM2h0dHBzOi8vdG1pLm1hYXJpdi5jby5pbC9jZWxlYnMtbmV3cy9BcnRpY2xlLTcxODU1MdIBN2h0dHBzOi8vdG1pLm1hYXJpdi5jby5pbC9hbXAvY2VsZWJzLW5ld3MvQXJ0aWNsZS03MTg1NTE?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "דנית גרינברג בצעד חריג: "הקליניקה כרגע לא בפעילות" - מעריב"

Post a Comment

Powered by Blogger.